Ekonomi

CarrefourSA’ya uluslararası ödül

CarrefourSA, kendi markalı ürünleriyle Belçika merkezli International Taste Institute tarafından düzenlenen, dünyanın en prestijli lezzet organizasyonlarından biri olan International Taste Awards’tan 5 ödül aldı; Private Label Üreticileri Derneği tarafından düzenlenen Uluslararası Mükemmelliğe Selam Ödülleri’nden 2 ödülle döndü.

30 yıldır Türkiye’de organize gıda perakende sektörünün öncüsü olan CarrefourSA, uluslararası arenada da kendi markalı ürünleriyle öne çıkıyor. Doğru ürünü, doğru kalitede ve doğru fiyata sunma politikasıyla kendi markalı ürünlerine yatırımlarına “CarrefourSA’da Haklı” söylemiyle devam eden CarrefourSA, dünyanın en prestijli kuruluşudur. dünya çapında 4.500’den fazla üyesi bulunan Private Label Üreticileri Derneği (PLMA) tarafından organize edilen private label alanı. En prestijli ödül olarak kabul edilen “Uluslararası Mükemmelliğe Selam Ödülleri” yarışında Carrefour BIO Organik Elma & İncir & Kiraz Meyve Suyu ve Carrefour BIO Organik Elma Sirkesi 2 ödüle layık görüldü.

Kör tadım ile değerlendirildi

2005 yılından bu yana 200’ü aşkın profesyonel şef ve sommelierden oluşan jüri tarafından ödüllendirilen Belçika merkezli International Taste Institute’tan 5 ödülle dönen CarrefourSA, kör tadım yöntemiyle Carrefour Susamlı Antep Fıstığı Dolgulu, Carrefour İndirimli Bardak olarak seçildi. Şişe Doğal Kaynak Suyu, Carrefour BIO Organik Elma. Sirke, Carrefour BIO Organik Hindistan Cevizi Cipsi ve Carrefour BIO Organik İncir, Ceviz ve Kiraz Lezzet Ödülü’nü kazandı.

“Private label ürünlere yatırımlarımız devam edecek”

CarrefourSA Kategori Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer, Türkiye’de müşterilerine organik kendi markalı ürünler sunan ilk organize perakende markası olma özelliğini taşıdıklarını belirterek, “Üreticinin ve üretimin sürdürülebilirliğine olduğu kadar üretimin de sürdürülebilirliğine katkı sağlıyoruz. kaliteli işleri uygun fiyata sunmak için şahıs markalı eserler ailesine yaptığımız yatırımlar. Carrefour’un uluslararası kalite güvence standartları doğrultusunda tedarikçilerimizi sistematik olarak denetliyor ve verdiğimiz eğitimlerle her zaman gelişimlerini sağlıyoruz. 900’den fazla mağazada müşterilerimize sunduğumuz ve büyük ilgi gören bu markalı ürünlerimizin lezzetinin ve kalitesinin dünyanın en saygın uluslararası kuruluşları tarafından tescillenmiş olmasından gurur duyuyoruz. Şu anda 600’den fazla kendi markamızı taşıyan eseri müşterilerimize sunuyoruz. Yıl sonuna kadar kendi markamız olan eser sayımızı 800’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. söz konusu.

gokceadahaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu